11 June 2009

far away to fLy

salam..
ari nie paling seday..
coz mse nie la sy bjauhan ngan owng2 yg sy syg..
hurmmm...

tp..
thanx kat downg..
coz antar sy..
wee~~~

jom tgk pic2 mse kat airport...

location: kLia

.:my luvly baba:.

.:with my luvly mama, sis dya n my cazen nurul:.


.:with my luvly lil bro, luvly sis dya:.

.:my lil sis syu:.


.:_+_+_+_+_:.

**thanx gak kat myn..soie tak dew pic myn la kat akk..
huhuhuh..

p/s: kepada kwn2 ku..seday coz kowng tak antar..
;(

location: narita airport

dah smpi..
huhuhu..

.:with my cute cazen hanna:.

mse nie cam cuak la..
coz tkt beg kne punggah...
huhuhu..
tp...
semua nye selamat..
coz kteowng wat mke student yg cerdik..
hahahahaha..

2 comments:

  1. cma!!!!!!!!!!!!!

    sorry lah xdapat anta....

    mlm ouh...nnt abah kesayangan saye marah pule...!

    ReplyDelete
  2. huhuh..
    tak pew..
    sha msg cma mlm tue pom dah epi..
    wee~~~

    ReplyDelete